پیشنهاد سردبیر

خبر عجیبی که در روزهای گذشته پیرامون سعید عزت‌اللهی منتشر شده بود، تکذیب شد.

ممکن بود سعید از تیم ملی خط بخورد؛ پایان کابوس لژیونر مشهور در امارات!

به گزارش قدس آنلاین، سعید عزت‌اللهی ستاره تیم ملی ایران که بعد از پایان دوره مصدومیت در دیدار مقابل قرقیزستان به میدان رفت و برابر امارات هم فیکس بود، این روزها با شایعه عجیبی مواجه شده است.

رسانه‌های اماراتی خبر دادند که نام او در لیست شباب الاهلی برای لیگ ادنوک قرار ندارد و این بازیکن تا پایان فصل تنها در دیدارهای آسیایی تیم شباب بازی خواهد کرد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که در این صورت عزت‌اللهی تنها در شش بازی مرحله گروهی و حداکثر شش بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان به میدان می‌رفت و عملا فرصت رقابت در لیگ امارات را از دست می‌داد.

اگر این اتفاق رخ می‌داد، عملا عزت‌اللهی در رقابت با هافبک‌ دفاعی‌هایی که در لیگ برتر ایران حضور داشتند و هر هفته در لیگ بازی می‌کردند، دست پایین‌تر را داشت و ممکن بود که از لیست تیم ملی برای فیفادی‌های بعدی نیز خط بخورد و جای خود را به نفرات آماده و در موقعیت بازی بدهد.

با این حال پیگیری این خبر ماجرا را به شکل دیگری نشان می‌دهد. عزت اللهی باتوجه به مصدومیت در شروع فصل از سوی باشگاه رجیستری نشد، اما با توجه به پایان مهلت ثبت بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا، نام او برای رقابت‌های آسیایی در فهرست قرار گرفت. حالا با توجه به مهلت ثبت بازیکن در لیگ ادنوک تا چهارم اکتبر، نام او در لیست لیگ برتر امارات هم قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب عزت اللهی که دوران مصدومیت خود را سپری کرده و پایان زمان نقاهت به جمع بازیکنان تیم ملحق شده، از این هفته امکان حضور در فهرست تیم شباب الاهلی را خواهد داشت و می‌تواند در ترکیب تیمش بازی کند.

تیم شباب الاهلی این هفته در دیداری حساس به مصاف الوحده امارات خواهد رفت که این بازی تقابل سعید و سردار با احمد نوراللهی نیز خواهد بود. البته شاید بازگشت سعید عزت از این هفته انجام نشود، اما نام این بازیکن در لیست الاهلی قرار خواهد گرفت و او مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

سعید عزت‌اللهی تا کنون 70 بازی ملی انجام داده تا در 27 سالگی یکی از باسابقه‌ترین نفرات حال حاضر تیم ملی لقب بگیرد و شانس این را هم دارد که تا پیش از سی سالگی، به رکورد فوق العاده تعداد بازی ملی سه رقمی هم برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.